امید روز

۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۰۹:۵۱

تصویب طرح‌های کلیدی برای توسعه روستای هرجاب؛ اصلاح شبکه آب و بهسازی معابر در دستور کار

در بازدید مسئولان استانی از روستای هرجاب، برنامه‌های مهمی از جمله بازنگری طرح هادی، بهسازی شبکه آب و اجرای سنگفرش معابر به تصویب رسید. این اقدامات با هدف بهبود زیرساخت‌های روستا و ارتقای سطح زندگی ساکنان به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امید روز – در جریان بازدید دکتر افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، و تیم همراه از روستای هرجاب، سه محور اصلی برای توسعه این روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موضوعات مهمی همچون تسریع در بازنگری طرح هادی، اصلاح شبکه آب شرب و اجرای سنگفرش معابر، در این بازدید مطرح و به تصویب رسید.

حسن کوه فلاح، بخشدار چندار، در خصوص این بازدید اظهار داشت: «یکی از مسائل اصلی این روستا، نیاز به بازنگری طرح هادی است. این طرح که به عنوان برنامه جامع توسعه روستایی عمل می‌کند، نیازمند به‌روزرسانی بوده و به زودی با تشکیل کمیته تصویب، مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.»

کوه فلاح در ادامه به مشکل فرسودگی شبکه آب روستا اشاره کرد و گفت: «شبکه آب شرب روستای هرجاب به دلیل قدیمی بودن نیاز به اصلاح دارد. این پروژه با همکاری بنیاد مسکن و اداره آب اجرایی خواهد شد تا کیفیت آب شرب و دسترسی ساکنان به منابع آب سالم بهبود یابد.»

یکی دیگر از محورهای مهم این بازدید، اجرای پروژه سنگفرش معابر روستای هرجاب بود. بخشدار چندار گفت: «قرار بر این است که بنیاد مسکن اقدامات لازم را برای بهسازی معابر اجرای سنگفرش نمودن برخی از خیابان ها را در دستور کار قرار دهد

وی افزود: «تمامی این پروژه‌ها با هدف بهبود زیرساخت‌های روستا و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان در دستور کار قرار گرفته‌اند. بخشداری چندار با پیگیری‌های مستمر، تلاش خواهد کرد تا این طرح‌ها به سرعت به نتیجه برسند و شرایط زیستی روستای هرجاب بهبود یابد.»

در این بازدید همچنین مقرر شد که بنیاد مسکن استان و شهرستان هرچه سریع‌تر مطالعات و اقدامات لازم را در زمینه بهسازی معابر انجام دهند تا این پروژه‌ها به‌صورت عظملیاتی درآید.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021