امید روز

۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۰۹:۵۷

 فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند از مبدا با جدیت بیشتری دنبال می‌شود

محمدرضا قربانی، مدیر سازمان مدیریت پسماند، در دیدار با علی شیرین‌زاد، رئیس مجمع نمایندگان استان البرز، از اقدامات این سازمان در زمینه فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند و راه‌اندازی کارگاه پسماندهای عفونی خبر داد. وی تاکید کرد که آگاهی‌بخشی به شهروندان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدارس از اولویت‌های این سازمان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امید روز – در نشستی که میان محمدرضا قربانی، مدیر سازمان مدیریت پسماند، و علی شیرین‌زاد، رئیس مجمع نمایندگان استان البرز، برگزار شد، موضوعات مرتبط با عملکرد این سازمان در حوزه تفکیک پسماند و برنامه‌های فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قربانی در این دیدار اظهار داشت: «ما به طور جدی در تلاشیم تا فرهنگ‌سازی در زمینه تفکیک پسماند را با قدرت بیشتری پیش ببریم. تفکیک پسماند از مبدا یکی از مسائل حیاتی شهر است که نیاز به اقدامات فرهنگی گسترده‌ای دارد.» وی افزود: «این موضوع به ویژه برای خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد و از این رو ما از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان برای افزایش آگاهی در این زمینه بهره گرفته‌ایم.»

این مقام مسؤول با تاکید بر ضرورت آگاهی مردم نسبت به پیامدهای عدم تفکیک زباله، گفت: «آموزش شهروندان در خصوص اثرات مخرب عدم تفکیک پسماند یکی از کلیدی‌ترین اهداف ماست.»

قربانی همچنین از راه‌اندازی کارگاه پسماندهای عفونی در مرکز دفن حلقه دره به کمک بخش خصوصی خبر داد و گفت: «این پروژه در حال پیشرفت است و به زودی بهره‌برداری خواهد شد.»

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان، خاطرنشان کرد: «هوشمند سازی ماشین‌آلات مرتبط با جمع‌آوری و مدیریت پسماند نیز از دیگر طرح‌های مهم ما است که به شکل جدی دنبال می‌شود.»

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021