امید روز

۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۰۸:۰۰

مشترک خوش مصرف در آذربایجان‌غربی دومین برنده قرعه کشی طرح پویش با انرژی شد 

آذربایجان غربی-نسرین معجنی،خبرنگارامید روز : در نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» وزارت نیرو در سطح استان‌های کشور؛ مشترک برق خوش مصرف ارومیه ای جایزه خوروی «۲۰۷» خود را به خود اختصاص داد.

 

 

به گزارش نسرین معجنی خبرنگار امیدروز از آذربایجان‌غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در حاشیه اهدای خودرو۲۰۷ به برنده پویش “با انرژی گفت : این جوایز نمادی از تقدیر و تشکر از افرادی است که به اهمیت مصرف بهینه انرژی پی برده و در جهت تحقق آن گام برداشته‌اند. امیدواریم که این اقدام باعث افزایش انگیزه در جامعه برای مشارکت فعال‌تر در پویش‌های مشابه شود.

کیامهر افزود: از همه مردم عزیز دعوت می‌کنم که در برنامه‌های آگاهی‌بخشی و پویش‌های ما شرکت کنند و نقش خود را در مصرف بهینه انرژی و حفاظت از منابع طبیعی ایفا کنند. همگی ما مسئولیت داریم تا با صرفه‌جویی و استفاده درست از منابع، آینده‌ای روشن‌تر و پایدارتر برای نسل‌های بعدی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تدبیر وزارت نیرو برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق؛ گفت: در این راستا هر ماه در فصل تابستان قرعه کشی خودرو، جوایز نقدی ۱۰۰ و ۱۰ میلیون تومانی و غیر نقدی مانند لوازم برقی و خانگی برگزار می شود‌.

کیا مهربا بیان اینکه استان آذربایجان غربی، دومین استان کشور است که قرعه کشی خودرو در پویش با انرژی را تحویل مشترک‌خوش مصرف می‌کند از مشترکان خواست در پویش “با انرژی” با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١۵٢١* و یا با تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧۵ ثبت نام و از جوایز آن بهره مند شوند.

وی همچنین به رایگان شدن قبض برق مشترکان خوش مصرف علاوه بر اهدای جوایز تعیین شده وزارت نیرو اشاره کرد و از همه مشترکان خواست در راستای کمک به ناترازی مصرف برق بهینه و درست مصرف کردن را در دستور کار خود قرار دهند.

مهدی ملا علی عباسیان مشترک خوش مصرف ارومیه ای که پدر سه فرزند دختر است در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با تعویض لوازم برقی و لامپ های پرمصرف،مصرف انرژی را کاهش دادیم همسرم در ساعت اوج مصرف از وسایل برقی پر مصرف استفاده نمی کند و برای روشنایی منزل از لامپ های کم مصرف استفاده می کند.

این ، برنده خوش شناس در ادامه با بیان اینکه اصلا باور نمیکردم بنده خودرو شده ام گفت: صرفا در جهت رعایت الگوی مصرف و کمک به کاهش مصرف برق در کشور اقدام به رعایت برخی نکات کرده بودم زیرا معتقدم همه باید دست در دست هم دهیم و درست مصرف کردن انرژی را یاد بگیریم.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021