به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امید روز ـ فرامرز گلخو از اجرای برنامهای خبر داد که با هدف ایجاد ارتباط مستقیم میان شهروندان و مدیران شهری برگزار شد. وی اعلام کرد که در این برنامه، شهروندان فردیس توانستند از طریق سامانه ۱۳۷، درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند.
گلخو با تأکید بر اهمیت این برنامهها در تقویت تعامل شهروندان با مدیریت شهری، اظهار داشت: معاونتهای مختلف شهرداری، از جمله امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و شهرسازی، موظف به پیگیری تمام درخواستهای شهروندان هستند.
وی همچنین در خصوص آمار تماسها توضیح داد: ۴۰ درصد تماسها مربوط به مسائل زیرساختی و ترافیکی، ۳۰ درصد به خدمات شهری، ۲۰ درصد به فضای سبز و ۱۰ درصد به شهرسازی و معماری اختصاص داشته است.
به گفته گلخو، از میان تماسهای امروز، ۱۷ مورد شامل پیامهای قدردانی و تشکر از خدمات شهرداری بوده که نشان از رضایت نسبی شهروندان دارد.