امید روز

۱۴۰۳-۰۹-۰۱ ۱۰:۱۸

ارتباط دوسویه شهروندان و مدیران شهری فردیس در سامانه ۱۳۷

در راستای ارتقاء شفافیت و بهبود خدمات، شهروندان فردیس طی برنامه‌ای در سامانه ۱۳۷ با طرح ۱۱۲ تماس، مشکلات و نیازهای خود را مستقیماً با مدیران شهری منطقه ۲ در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امید روز ـ فرامرز گلخو از اجرای برنامه‌ای خبر داد که با هدف ایجاد ارتباط مستقیم میان شهروندان و مدیران شهری برگزار شد. وی اعلام کرد که در این برنامه، شهروندان فردیس توانستند از طریق سامانه ۱۳۷، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند.

گلخو با تأکید بر اهمیت این برنامه‌ها در تقویت تعامل شهروندان با مدیریت شهری، اظهار داشت: معاونت‌های مختلف شهرداری، از جمله امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و شهرسازی، موظف به پیگیری تمام درخواست‌های شهروندان هستند.

وی همچنین در خصوص آمار تماس‌ها توضیح داد: ۴۰ درصد تماس‌ها مربوط به مسائل زیرساختی و ترافیکی، ۳۰ درصد به خدمات شهری، ۲۰ درصد به فضای سبز و ۱۰ درصد به شهرسازی و معماری اختصاص داشته است.

به گفته گلخو، از میان تماس‌های امروز، ۱۷ مورد شامل پیام‌های قدردانی و تشکر از خدمات شهرداری بوده که نشان از رضایت نسبی شهروندان دارد.

 

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021