ابراهیم یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی بسیار مناسب شرکت مخابرات در شهر چوار و همچنین مطالبه مردم مبنی بر لزوم نوسازی و توسعه بافت شهری، با پیگیری و مکاتبات فراوان موافقت لازم جهت واگذاری اراضی این شرکت به بخش خصوصی اخذ شد.
وی افزود: فرمانداری چوار نهایت همکاری را با سرمایه گذاران و تمامی افرادی که علاقمند به ساخت و ساز در این منطقه میباشند، بعمل خواهد آورد.
فرماندار چوار گفت: طی سالیان اخیر تعیین تکلیف املاکمتعلق به شرکت مخابرات استان در مرکز شهر چوار همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان چواری بوده است
0/5
(0 نظر)



