امید روز

۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۳:۴۶

مدیر کل کار کردستان:  شنیدن صدای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از مهمترین وظایف مدیران است

سنندج گلاله فرهادی خبرنگار امید روز: مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان در دیدار های مردمی خود که همه روزه انجام می شود، شنیدن صدای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از مهمترین وظایف مدیران دانست.

فرزاد پیشکاری با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهروندان در دیدار های مردمی به کار خواهیم گرفت، خدمت بی منت و شبانه روزی را از وظایف و سیاست های وزارت کار دانست و اظهار داشت: با توجه به گستردگی و حجم کاری فراوان این اداره کل و مشکلات مردم در حوزه های گوناگون، دیدار های مردمی را هر روز با هدف گره گشایی و رفع مشکلات مردم، ایجاد فضایی صمیمی، کم کردن فاصله شهروندان با مسئولان و کسب رضایتمندی جامعه در دستور کار خود قرار خواهیم داد.  وی افزود: ملاقاتهای حضوری حرکتی است که به طور مستقیم با مشکلات کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، جامعه کار و تولید و آحاد مختلف مردم آشنا و اقدام به رفع آن می شود.  مدیر کل کار کردستان ضمن تأکید بر تعامل مردم و مدیران تصریح کرد: از مهمترین اهداف مدیران باید جلب اعتماد عمومی مردم باشد و  بر همین اساس رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در تعامل با مردم از طریق دیدارهای چهره به چهره است.  وی ادامه داد: در ملاقاتهای مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال رفع این مشکلات و ایجاد آرامش در بین مردم هستیم و  دیدارهای چهره به چهره با اعتماد سازی، زمینه رضایتمندی در جامعه را تقویت می کند.  شایان ذکر است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان دیدار های مردمی را هر روز در دستور کار خود قرار داده و مردم می توانند مشکلات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم و چهره به چهره با حضور در اداره کل کار استان مطرح نمایند.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021